26.10.21.
УРОК 14
Тема уроку: Практичне заняття. Усна історія Майданів: від Революції на граніті до Революції Гідності
ІНСТРУКЦІЇ:
1. Опрацювати матеріал
https://uahistory.co/pidruchniki/hlibovska-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/44.php
УРОК 15
Тема уроку: Узагальнення. Тематичний контроль. Підсумкова контрольна робота
ІНСТРУКЦІЇ:
1. Виконати завдання:
Узагальнення за розділом: Творення нової України
1. Прочитайте уривок з історичного джерела. Про які події в ньому йдеться?
«Мужність українського народу та солідарність міжнародного товариства з Україною стали на заваді агресивних планів Кремля ».
2. Розташуйте перелік подій у хронологічній послідовності, складіть хронологічну таблицю.
Надання томосу про автокефалію Православній церкві України, Вільнюський саміт, дострокові парламентські вибори, окупація Росією Криму, ратифікація Європарламентом і Верховною Радою Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом.
3. Попрацюйте з логічними ланцюжками. З'ясуйте, яке з понять зайве і чому.
- A) гібридна війна, АТО, безвізовий режим, ООС.
- Б) економічна інтеграція, Євромайдан, Небесна сотня, Революція Гідності.
- B) чорна металургія, «Північний потік», машинобудування, електроенергетика.
- Г) Оксана Забужко, Еліна Світоліна, Тарас Прохасько, Юрій Андрухович.
4. Складіть логічний ланцюжок подій, які б відображали процес творення нової України упродовж 2004-2018 років.
5. Проаналізуйте досягнення та прорахунки влади за президентства Віктора Ющенка. Визначте хронологічні межі його каденції.
6. Чи погоджуєтеся ви з твердженням, що Євромайдан продемонстрував народження нової української людини, яка вже не хотіла вертатися назад у духовне рабство тоталітаризму? Відповідь аргументуйте.
7. Згадайте основні досягнення української культури у добу незалежності. Чим історичні умови її розвитку відрізнялися від радянських часів? Заповніть таблицю.
Галузь культури | Визначні представники | Здобутки/назви творів |
Література | ||
Книжкова сфера | ||
Музика | ||
Спорт |
8. Який термін найточніше характеризує стан української економіки від Помаранчевої революції до Революції Гідності: «криза», «реформування», «руйнація»? Свою думку обґрунтуйте конкретними фактами.
9. Попрацюйте з характеристиками історичних особистостей, поданими у § 34 (Петро Порошенко) і в § 37 (Любомир Гузар). Стисло вкажіть, який внесок зробили у вітчизняну історію ці постаті.
2. Виконати контрольну роботу
Код доступу: 7498136
Відповіді надсилати:
Електронна адреса: larapronchakova@gmail.com
Viber https://invite.viber.com/g2=AQBxgYiwUTqOVEs4hIIabi8bB035I8VFjf6vWqO3OIx42XSJDOzdk3sigyzLG5eK
Немає коментарів:
Дописати коментар