ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. "УКРАЇНА НЕЗАЛЕЖНА" (1991-2018 рр.)
ТЕМА "РЕВОЛЮЦІЯ ГІДНОСТІ. АГРЕСІЯ РОСІЇ. АТО"
Революція Гідності
Презентація "Революція Гідності"
ТЕМА "МІЖНАРОДНА ПОЛІТИКА: ЗДОБУТКИ І ПРОРАХУНКИ"
2. Відео
БУДАПЕШТСЬКИЙ МЕМОРАНДУМ
ПРИЧИНИ відмови України від ядерної зброї
ЗДОБУТКИ І ВТРАТИ дипломатії УКРАЇНИ
УКРАЇНА ОТРИМАЛА БЕЗВІЗ
27.06.2014 - підписання економічної частини угоди про асоціації України з ЄС
Політичну частину угоди про асоціацію України з ЄС підписали 21 березня 2014 року.
ТЕМА "ЕТНО-СОЦІАЛЬНІ ПРОЦЕСИ В УКРАЇНІ"
1. Презентація на допомогу
2. Перглянте відео
ТЕМА "ЕКОНОМІЧНА СИТУАЦІЯ в першій пол. 1990 рр. - на початку нового тисячоліття"
1. Презентація
1 , презентація
2. Переглянте відео
ВІД КУПОНОВ ДО ГРИВНИ.
РІК 1992
ТЕМА "ДЕРЖАВОТВОРЧІ ПРОЦЕСИ В УМОВАХ НЕЗАЛЕЖНОСТІ
1. Презентація на допомогу2. Переглянте відео
ПРИЙНЯТТЯ КОНСТИТУЦІЇ УКРАЇНИ
РІК 1996.
4. "Кассетний скандал" (презентація; відео)
5. Цікавий тест від 24 канала
6. Переглянте відеокурс КНУ
7. Прем'єр-міністри України (Історія посади)
8. Список голів ВРУ
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. "УКРАЇНА у період ПЕРЕБУДОВИ" (1985 - 1991 рр.)
Перебудова в Україні відео
Тестування "Перебудова"
ТЕМА "Проголошення незалежності України"
2. Вивчити основні терміни: декларація, референдум, суверенітет
3. Запам'ятайте основні дати (попрацюйте на тренажері)
4. Переглянте відео
ПРИЙНЯТТЯ ДЕКЛАРАЦІЇ про ДЕРЖАВНИЙ СУВЕРЕНІТЕТ
РЕФЕРЕНДУМ
ТЕМА "Національне та духовне відродження України"
1. Опрацюйте основні факти, викладені у презентації, презентації 2
2. Вивчити основні терміни: гласність, плюралізм, багатопартійність
3. Запам'ятайте основні дати (попрацюйте на тренажері)
4.Переглянте відео про "революцію на граніті"
Переглянте відео про суспільно-політичні процеси в 1985-1991 рр
ТЕМА " СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНЕ СТАНОВИЩЕ В 1985-1991 рр."
1. Опрацюйте основні факти, викладені у презентації 1, презентації 2,
презентації 3.
2. Переглянте додаткові відеоматеріали ( виступ М.Горбачова на ХХVІІ з'їзді КПРС, як основні завдання перебудовчих процесів)
3. Проаналізуйте наслідки антиалкогольної кампанії
ТЕМА "ОСНОВИ ПЕРЕБУДОВИ"
2. Пригадайте матеріали останнього уроку (презентація)
3. Вивчить основні поняття: перебудова, прискорення, гласність, багатопартійність, гіперінфляція, плюралізм
4. Опрацюйте додатковий матеріал
5. Попрацюйте на тренажері.
6. Підготуйтеся до практичної роботи з теми "ЧОРНОБИЛЬ У СЕРЦІ НАЗАВЖДИ"
- література для підготовки
- документи для підготовки
- Чорнобильська трагедія. Історичні нариси
7. Преглянте відеоматеріали
для перевірки знань можна пройти тест
ПОПРАЦЮЙТЕ
(цей ресурс дасть вам змогу вивчити і перевірити матеріал теми, обновлятися буде постійно
Тема : Активізація опозиційногог руху
2.ПЕРЕГЛЯНТЕ ВІДЕО
3 Ознайомтеся з презентаціями про дисидентів:
УКРАЇНСЬКІ ДИСИДЕНТИ
ВАСИЛЬ СТУС
В'ЯЧЕСЛАВ ЧОРНОВІЛ
Тема КРИЗОВІ ЯВИЩА В КУЛЬТУРНІЙ СФЕРІ
2. ПЕРЕГЛЯНТЕ ВІДЕО
3. Вивчити основні терміни (виділені в презентації)
3. Вивчити основні терміни (виділені в презентації)
4 ознайомтеся з презентаціями про діячів культури:
- Життя і діяльність Миколи Амосова
- Микола Дерегус видатний живописець і архитектор
- Рівень розвитку науки
ВОЛОДИМИР ІВАСЮК
Тема: ЗДОБУТКИ і ПРОБЛЕМИ В СОЦІАЛЬНІЙ СФЕРІ
2. ПЕРЕГЛЯНТЕ ВІДЕО
3. Повторіть нові терміни
ДЕФІЦИТ
НОМЕНКЛАТУРА
Урок 2 "Становище економіки УРСР. Косигінські реформи"
відеоурок
- ПОЗНАЙОМТЕСЯ ІЗ ОСОБИСТІСТЮ КОСИГІНА
- Прочитайте додаткові факти про особливості косигінських реформ
- Прочитайте стислу інформацію про реформи
- Переглянсте презентацію
- Вивчить нові терміни, які подані у підручнику і презентації
- Переглянте в\фільми, які допоможуть зрозуміти зміст матеріалу.
Урок "Суспільно-політичні зміни УРСР"
1. Ознайомтеся з матеріалами підручника 2. Підготовте відповіді на питання
3. Ознайомтеся з презентацією до уроку. Вивчить нові терміни.
4. Переглянте в\фільми
5. Для аналізу нової Конституції УРСР
6. Не забувайте про історичний портрет М.Хрущова (аналіз на стіні)
7. Вивчити нові поняття
8. Контурна карта (розпочніть)
9.Додатково за бажанням - портрет-презентація "П.Шелест" "В.Щербицький"
ВІДСТАВКА М. ХРУЩОВА
ПРИХІД Л.БРЕЖНЄВА
ВОЛОДИМИР ЩЕРБИЦЬКИЙ
ХАРАКТЕРИСТИКА ЕПОХИ
НА ДОПОМОГУ в ПІДГОТОВЦІ
ТЕМА "ВІДЛИГА" (1953-1964 рр.)
ПРАЦЮЄМО НАД ІСТОРИЧНИМ ПОРТРЕТОМ М.С.ХРУЩОВА
Зародження дисидентського руху в Україні (презентація)
Культура (загальна презентація)
Презентація "Олесь Гончар" (автор Литвиненко Єгор, 11-А)
Презентація "Ліна Костенко" (автор Анастасія Шульц, 11-А)
Презентація "Лесь Танюк" (автор Юлія Жилякова, 11-А)
Презентація "Іван Світличний" (автор Валерія Цимбал, 11-А)
Презентація "Дмитро Павличко" (автор Олена Арланова, 11-А)
Перезентація "Іван Драч" (автор Олександр Орлов, 11-А)
Презентація "Сергій Параджанов" (автор Марія Селівьорстова, 11-А)
Презентація "Алла Горська" (автор Анастасія Єфімова, 11-А)
"Алла Горська" (в\ф)
Презентація "Григор Тютюник" (автор Артур Касимов, 11-А)
Презентація Василь Симоненко
Презентація Василь Стус (автор Марія Тернікова, випуск-2015)
Презентація "Іван Дзюба"
Культура (загальна презентація)
Презентація "Олесь Гончар" (автор Литвиненко Єгор, 11-А)
Презентація "Ліна Костенко" (автор Анастасія Шульц, 11-А)
Презентація "Лесь Танюк" (автор Юлія Жилякова, 11-А)
Презентація "Іван Світличний" (автор Валерія Цимбал, 11-А)
Презентація "Дмитро Павличко" (автор Олена Арланова, 11-А)
Перезентація "Іван Драч" (автор Олександр Орлов, 11-А)
Презентація "Сергій Параджанов" (автор Марія Селівьорстова, 11-А)
Презентація "Алла Горська" (автор Анастасія Єфімова, 11-А)
"Алла Горська" (в\ф)
Презентація "Григор Тютюник" (автор Артур Касимов, 11-А)
Презентація Василь Симоненко
Презентація Василь Стус (автор Марія Тернікова, випуск-2015)
Презентація "Іван Дзюба"
Василь Стус "Долю не оберають..."
Сергій Пвараджанов. "Тіні забутих предків"
ГОТУЄМОСЯ ДО ЗАЛІКУ (відеокурс)
Трагедія в НОВОЧЕРКАСЬКУ (в\фільм)
Дело было в Ростове (трагедія в Новочеркаську)
ХРУЩОВСЬКА ВІДЛИГА
ВІДЕО-КУРС З ТЕМИ
М.Хрущов (прихід до влади, реформи і наслідки) -в\ф
Виступ М.Хрущова на ХХ з'їзді -в\ф
Микита Хрущов і кукурудзяна епопея -в\ф
Микита Хрущов. Диктатори - в\ф
Внутрішньополітичне становище України у 1953-1964 рр. (презентація)
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. УКРАЇНА ПОВОЄННА (1945-1953 рр.)
презентація № 1 - матеріал для підготовки до уроку
відеофільм "Україна повоєнна"
презентація по голодомору 1946-1947
презентація по освіті (автор Тетяна Панкова)
презентація "Рівень розвитку освіти" (автор Лопатенко Анна)
презентація по літературі (автор Цимбал Валерія)
презентація "Аналіз причин голоду в Україні , а не "економічного дива" як в Європі" (автор Арланова Олена)
презентація "Наука у првоєнній Україні" (автор Касимов Артур)
презентація "Наука у повоєнний період" (автор Сєліхов Валерій)
відеофільм "Україна повоєнна"
презентація по голодомору 1946-1947
презентація по освіті (автор Тетяна Панкова)
презентація "Рівень розвитку освіти" (автор Лопатенко Анна)
презентація по літературі (автор Цимбал Валерія)
презентація "Аналіз причин голоду в Україні , а не "економічного дива" як в Європі" (автор Арланова Олена)
презентація "Наука у првоєнній Україні" (автор Касимов Артур)
презентація "Наука у повоєнний період" (автор Сєліхов Валерій)
Модуль. Україна в перші повоєнні роки (1945-1954рр.)
Матеріали для підготовки до занять
Україна в перші повоєнні роки (1945-1953).
Україна – співзасновниця ООН. Встановлення кордонів УРСР у міжнародних договорах. Обмін територіями 1951 р. Участь УРСР в міжнародних організаціях.
Внутрішньополітична й економічна ситуація УРСР. Масовий голод 1946–1947 рр. Ідеологічні кампанії. “Чистки” творчої інтелігенції.
|
Посилення радянізації та репресії у західних областях УРСР. Український визвольний рух у 1944–1950-х рр. Василь Кук.
Велика блокада. Обмін населенням між Польщею й УРСР. Масові депортації (1944–1946 рр.). Операції “Вісла” і “Захід”. Ліквідація УГКЦ у 1946–1949 рр.
Відео
ХХ з’їзд КПРС і початок лібералізації.
Матеріали для підготовки до занять
Відео
Завдання:
1. Самостійно знайдіть інформацію й складіть довідку "Участь українців у повстаннях у сталінських концтаборах 1953 - 1954рр." 2. На основі поданого уривку зі спогадів М. Хрущова визначте, якими мотивами він керувався, приймаючи рішення виступити із засудженням культу особи Сталіна. Чи можна стверджувати, що Хрущов зробив мужній громадянський вчинок?
Мене турбувала думка: Скінчиться з'їзд... А що далі? На нашій совісті залишаться сотні тисяч безвинно розстріляних людей... Мало хто вцілів, майже весь партійний актив було розстріляно або репресовано. Рідко кому повезло так, що він залишився живим. Накінець, я зібрався з силами і під час одної з перерв поставив питання: «Як бути з минулими розстрілами і арештами? ...Бо ми вже знаємо, що люди, які були піддані репресіям, були невинуваті й не були «ворогами народу». Вони будуть повертатися із заслання. Ми ж утримувати їх там не станемо. Слід подумати, як їх повернути з честю... Люди будуть виходити з в'язниць, приїздити до рідних, розповідатимуть родичам, знайомим, друзям, товаришам, як все було, і стане надбанням всієї країни і всієї партії, що ті, хто залишився в живих, були репресовані без вини... Замовчати це неможливо... Тому прошу подумати про наступне: ми проводимо перший з'їзд після смерті Сталіна. Уважаю, що саме на такому з'їзді ми повинні щиросердечно розповісти всю правду про життя і діяльність нашої партії і Центрального Комітету за звітній період... Ми ж були в керівництві країни разом зі Сталіним. Коли від колишніх в'язнів партія дізнається правди, нам скажуть: вибачте, як же так? Відбувся XX з'їзд, а нам ні про що не розповіли... Злочини ж були? Нам самим, не чекаючи інших, слід сказати, що вони були. Коли нас будуть питати, то вже не стануть засуджувати.
3. Висловіть свою точку зору щодо слів кінорежисера Михайла Ромма про Хрущова: „…Забудеться і Манеж, і кукурудза…а люди будуть довго жити в його будинках. Звільнені ним люди…і зла на нього ніхто не буде мати…” Додаткова інформація
Одним зі свідчень прагнення суспільства до змін стали повстання й страйки в таборах ГУЛАГу. Провідну організаційну роботу в цих повстаннях відіграли українці, засуджені за участь у боротьбі УПА та ОУН. В березні 1953 р. у таборах Воркути спалахнуло одне з найбільших повстань, у якому брали участь робітники-в'язні 50 копалень. Організував і очолив повстання, яке тривало три місяці, утворений підпільний провід ОУН. Повсталі розправилися з енкаведистами, обрали орган самоврядування й висунули вимоги звільнити всіх невинно засуджених, змінити існуючий лад в СРСР тощо. Зрештою повстання було придушено військами: 64 в'язні загинули, 200 отримали поранення. Подібні повстання відбулися і в інших містах. Активну роль українці відіграли і в повстанні в Кінгірі (Казахстан) у травні-червні 1954 р., для придушення якого застосовували навіть танки.
|
цей відеоурок допоможе підготуватися до тематичної
ОПЕРАЦІЯ "ВІСЛА"
ГОЛОД 1946 р.
Для домашнього опанування матеріалами з теми "СРСР У 1945-1953"(презентація № 1, презентація № 2)
При вивченні теми " Україна в роки десталінізації " рекомендую переглянути навчальні відеофільми
" Україна в роки ІІ світової війни"
Відеолекція даної теми:
Лекція створена в рамках освітнього проекту iLearn. http://ilearn.org.ua
iLearn - всеукраїнський освітній соціальний проект Громадської Спілки «ОСВІТОРІЯ» та команди Enactus КНЕУ, метою якого є надання рівних можливостей всім учням при підготовці до ЗНО.
РЕКОМЕНДУЮ ПЕРЕГЛЯНУТИ ФІЛЬМИ
11 клас
Історія України
Пазл "Структурна криза радянської моделі суспільно-політичного розвитку" https://learningapps.org/display?v=pva4dz3pt18
Пазл "Зародження дисидентського руху: причини, форми боротьби" https://learningapps.org/4670077
"Дисидентстський рух в Україні" https://learningapps.org/display?v=pzohwsgq218
"Основні етапи "Перебудови" в Україні" https://learningapps.org/display?v=piutjr3rt18
Пазл "Страйковий рух в період перебудови в Україні: причини, вимоги, особливості та значення" https://learningapps.org/4784026
Друга світова війна та Україна (терміни) https://learningapps.org/display?v=pig5yzwrj18
Пазл "Зародження дисидентського руху: причини, форми боротьби" https://learningapps.org/4670077
"Дисидентстський рух в Україні" https://learningapps.org/display?v=pzohwsgq218
"Основні етапи "Перебудови" в Україні" https://learningapps.org/display?v=piutjr3rt18
Пазл "Страйковий рух в період перебудови в Україні: причини, вимоги, особливості та значення" https://learningapps.org/4784026
Друга світова війна та Україна (терміни) https://learningapps.org/display?v=pig5yzwrj18
Відеоматеріал для 11 класу "Творення нової України"
https://www.youtube.com/watch?v=_ALHrrsoIRQ&t=54s Частина 1
https://www.youtube.com/watch?v=DJWTDhqAFqk&t=355s Частина 2
https://www.youtube.com/watch?v=DJWTDhqAFqk&t=355s Частина 2
Дистанційне навчання
11 клас. Історія України:
- Дисидентський рух в Україні у 60-80-х рр
- Окупаційний режим в Україні
- Окупаційний режим і рух опору в Україні
- Окупація України військами Німеччини та її союзниками
- Окупація України під час Другої світової війни
- ОУН-УПА
- Радянізація Західної України 1945 – 50-ті рр.
- Радянізація західних областей України у повоєнний період
- Україна в період десталінізації(середина 50-х—середина 60-х років). Хрущовська відлига
- Україна в період післявоєнної відбудови
- Україна в повоєнні роки (1945 – початок 50-х рр.)
- Україна в роки Другої світової війни (1940 – 1945 рр.).
- Україна в роки Другої світової війни (1939 – 1945 рр.)
- Україна в роки Другої світової війни(1939-1945рр.) . Німецько-Радянська війна (1941-1945рр.)
- Україна на завершальному етапі війни
- Українське шістдесятництво
- Шістдесятники
Немає коментарів:
Дописати коментар