К - 19 1/9
ПЛАН РОБОТИ
з предмета Історія України
зі здобувачами освіти
на період карантину
28.01.2021
Розділ 3. УКРАЇНА В ПЕРІОД ЗАГОСТРЕННЯ КРИЗИ РАДЯНСЬКОЇ СИСТЕМИ
Урок 16. Ідеологічні орієнтири партійно-радянського керівництва. Конституція УРСР 1978 р. Зміни в соціальній та національній структурі населення.
1. Опрацювати:
Підручник : Історія України. Рівень стандарту. 11 клас. Гісем, § 11
https://history.vn.ua/pidruchniki/gisem-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/11.php
2. Переглянути відеоурок:
3. Переглянути відео:
4. Дати відповіді на питання (в зошитах з історії України)
Запитання і завдання
- 1. Що таке «застій» як період у розвитку СРСР? 2. Коли було вперше запроваджено термін «розвинений соціалізм»? 3. Назвіть період, коли П. Шелест очолював партійну організацію республіки. 4. Яку назву мала книга П. Шелеста, видана в 1970 р.? 5. Хто був секретарем ЦК КПУ з питань ідеології, науки і культури на початку діяльності на посаді першого секретаря ЦК КПУ В. Щербицького? 6. Скільки років В. Щербицький очолював партійну організацію республіки?
- 7. Визначте особливості ідеологічних орієнтирів партійно-радянського керівництва республіки в цей період. 8. Проаналізуйте суспільно-політичний розвиток УРСР за часів перебування на посаді першого секретаря ЦК КПУ П. Шелеста. 9. Які риси були притаманні суспільно-політичному життю України після призначення на цю посаду В. Щербицького? Укажіть суперечності в його політичній діяльності.
- 10. Розпочніть складання таблиці «Україна в період загострення кризи радянської системи (середина 1960 — початок 1980-х рр.)».
Сфера розвитку | Прояви кризових явищ |
Політичне життя | |
Економічна ситуація | |
Соціальна сфера | |
Опозиційний рух |
- 11. Вказати причинно-наслідкові зв'язки політико-ідеологічної кризи радянського ладу в УРСР. Обґрунтуйте свою відповідь фактами.
- 12. Сучасний канадський письменник українського походження Орест Субтельний писав: «Не підлягає сумніву, що як Шелест, так і Щербицький бачили майбутнє в світлі комуністичної ідеології та в контексті радянської системи... і кожен являв собою яскравий приклад того жорсткого контролю, що його здійснювала Москва під керівництвом КПУ...». Наведіть факти, які підтверджують наведену характеристику. 13. Підготуйте до уроку узагальнення за розділом навчальний проект за темами (на вибір): 1) 49 сміливців проти режиму (дослідження діяльності Української Гельсінської групи). 2) Етапи боротьби за незалежність: від зброї до слова (продовження кейсу «Як трансформувався український визвольний рух у XX ст.?»). 3) Людина в СРСР: декларації та реальність.
Відповіді надсилати:
Електронна адреса: larapronchakova@gmail.com
Viber https://invite.viber.com/g2=AQBxgYiwUTqOVEs4hIIabi8bB035I8VFjf6vWqO3OIx42XSJDOzdk3sigyzLG5eK
Розділ 3. УКРАЇНА В ПЕРІОД ЗАГОСТРЕННЯ КРИЗИ РАДЯНСЬКОЇ СИСТЕМИ
Урок 17. Економічна ситуація в УРСР. Продовольчі програми.
1. Опрацювати:
Підручник : Історія України. Рівень стандарту. 11 клас. Гісем, § 12
https://history.vn.ua/pidruchniki/gisem-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/12.php
2. Переглянути відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=M7cJ_bwi9g8
3. Переглянути відео:
4. Зробити письмово в зошитах
Запитання:
1. Які зміни в розвитку промисловості України відбувалися в 1953—1964 рр.? 2. Назвіть нові промислові підприємства, що були збудовані в республіці в цей період. 3. Як розвивалося сільське господарство тогочасної України? 4. Спираючись на курс екології, згадайте, що ви знаєте про місце природи в житті суспільства та особливості основних етапів взаємодії суспільства і природи.
1. Які заборони щодо присадибних ділянок в УРСР були скасовані в 1959—1963 рр.? 2. Коли розпочалася економічна реформа в промисловості? 3. Яка п'ятирічка стала найуспішнішою серед усіх радянських п'ятирічок? 4. Яку частку від усіх атомних енергоблоків країни було збудовано в Україні? 5. Коли було прийнято Продовольчу програму? 6. Скільки зерна було зібрано в Україні щороку впродовж 1981 —1985 рр.?
7. Проаналізуйте перші рішення нового керівництва країни з економічних питань. 8. Охарактеризуйте здійснення економічної реформи в промисловості. 9. Визначте факти, які свідчать про наростання кризових явищ у промисловості. 10. Як відбувався розвиток сільського господарства республіки в цей період?
ЗАВДАННЯ ПІДВИЩЕНОЇ СКЛАДНОСТІ(на 10-12 балів)
Дайте відповідь на проблемні питання:
- «У чому полягає взаємозалежність суспільно-політичного та економічного життя УРСР у період загострення кризи радянської системи?».
- Які заходи були необхідні для подолання кризових явищ в економіці УРСР? Обґрунтуйте свою позицію.
5. Виконати контрольну роботу
Завдання необхідно виконати до 7 лютого
Відповіді надсилати:
Електронна адреса: larapronchakova@gmail.com
Немає коментарів:
Дописати коментар