неділя, 31 січня 2021 р.

Мк - 19 Історія України

 

Мк - 19 1/9

ПЛАН РОБОТИ

з предмета  Історія України

зі здобувачами освіти 

на період карантину 

01.02.2021

Розділ 3. УКРАЇНА В ПЕРІОД ЗАГОСТРЕННЯ КРИЗИ РАДЯНСЬКОЇ СИСТЕМИ

 Урок 26. Кримськотатарський національний рух. Мустафа Джемілєв.


1. Опрацювати: Підручник:Історія України. Рівень стандарту. 11 клас. Хлібовська Г. М. (§ 18)

https://history.vn.ua/pidruchniki/hlibovska-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/21.php

2. Переглянути відеоурок:


https://youtu.be/ofv5HFUGv-Y

3. Переглянути:

https://youtu.be/lkmoP8OTz8A


4. Зробити письмово в зошитах 

Запитання

1. Як вплинув на життя кримських татар Указ Президії Верховної Ради СРСР про ліквідацію спецпоселень депортованих народів?
2. Що стимулювало виникнення масового руху кримських татар? Яку форму боротьби вони обрали?
3. Чому кримські татари змінили методи боротьби? Які нові форми вони застосовували?
4. Чи можна назвати Мустафу Джемілєва правозахисником свого народу? Чому?
5.Поясніть значення понять: правозахисний рух; петиційна кампанія, спецпоселення.


ЗАВДАННЯ ПІДВИЩЕНОЇ СКЛАДНОСТІ(на 10-12 балів)

 1. Напишіть есе на тему: «Життя кримських татар в умовах комуністичної системи».
2. Складіть самостійно історичний портрет М. Джемілєва.

Електронна адреса:  larapronchakova@gmail.com 

Viber   https://invite.viber.com/g2=AQBxgYiwUTqOVEs4hIIabi8bB035I8VFjf6vWqO3OIx42XSJDOzdk3sigyzLG5eK 


Розділ 3. УКРАЇНА В ПЕРІОД ЗАГОСТРЕННЯ КРИЗИ РАДЯНСЬКОЇ СИСТЕМИ
 
Урок 27. Розвиток освіти та науки. Формування опозиційних течій у культурі. Українське мистецтво.

1. Опрацювати: Підручник: історія України. Рівень стандарту. 11 клас. Гісем О. В. (§ 15)

2. Переглянути відео:

https://youtu.be/UtH2feMJm4I

https://youtu.be/H2rhPmhXXMM

3. Зробити письмово в зошитах.

Запитання:

  • 1. Який новий навчальний предмет було запроваджено у програму середньої загальноосвітньої школи в 1972 р.? 2. Коли встановили 11-річний термін здобуття загальної середньої освіти в школі? 3. Яку кількість книжок видавали українською мовою в Україні в 1981—1985 рр.? 4. Якою була кількість науковців у республіці на початку 1980-х рр.? 5. Яку назву мав роман у віршах Ліни Костенко, надрукований у 1979 р.? 6. Назвіть фільми режисера Ю. Іллєнка, які в період «застою» не потрапили до глядачів.
  • 7. Які зміни в розвитку освіти в Україні відбулися в цей період? 8. Наведіть факти, що свідчать про посилення зросійщення в Україні в період «застою». 9. Охарактеризуйте здобутки й досягнення тогочасної української науки. 10. У чому полягали втрати й досягнення української літератури цього часу? 11. Назвіть особливості розвитку українського мистецтва. 12. Визначте внесок українських спортсменів у розвиток спорту в цей період. 

ЗАВДАННЯ ПІДВИЩЕНОЇ СКЛАДНОСТІ(на 10-12 балів)

  • У чому полягала суперечливість процесів розвитку освіти, науки, літератури та мистецтва України в період системної кризи радянського ладу? Обґрунтуйте свою відповідь.
  • Підготуйте повідомлення про діяльність визначних діячів або діячок (на вибір): В. Симоненко, І. Миколайчук, П. Майборода, Є. Мірошниченко, А. Солов'яненко, М. Амосов, О. Антонов, Т. Яблонська, М. Приймаченко, С. Параджанов, В. Маняк, О. Пріцак, П. Яцик, Р. Шпорлюк, Р. Конквест, Дж. Мейс та інші. 
  • Керівники комітету з кінематографії при Раді Міністрів УРСР заборонили до прокату фільм Ю. Іллєнка «Криниця для спраглих», пояснивши це наявністю в ньому ідейних помилок і «формальних новацій». Голова комітету звинуватив творчу молодь у захопленні асоціативним і поетичним кінематографом на шкоду реалізму. На його думку, запозичення художніх прийомів М. Антоніоні або І. Бергмана недоцільне, оскільки народжені в західному світі ніколи «не розкривали духовний світ радянської людини». Яким є ваше ставлення до цієї критики? Чи була виправданою така точка зору? Як наведені думки впливали на розвиток українського кінематографа? 
  •  Поєднуючи знання, отримані з історії України та української літератури, з'ясуйте роль духовної основи і краси в житті людини, історичної пам'яті народу, добра і зла в житті, проблему національного нігілізму і моральної ницості за матеріалом роману «Собор» Олеся Гончара.

4. Виконати контрольну роботу:


Код доступу 6024016
Потрібно використати цей код, відкривши посилання 

Завдання необхідно виконати до 11  лютого 

Відповіді надсилати:

Електронна адреса:  larapronchakova@gmail.com 

Viber   https://invite.viber.com/g2=AQBxgYiwUTqOVEs4hIIabi8bB035I8VFjf6vWqO3OIx42XSJDOzdk3sigyzLG5eK 



Немає коментарів:

Дописати коментар

Гз - 21 1/9 історія України

  07.12.21 Урок 11 Тема уроку:  Відносини Центральної Ради з Тимчасовим урядом. І Універсал Центральної Ради. Генеральний секретаріат. Волод...