четвер, 1 квітня 2021 р.

Е 19 1/9 Підготовка до ЗНО. Історія України

 

Е - 19 1/9

ПЛАН РОБОТИ

з предмета Історія України

зі здобувачами освіти 

на період карантину 

02.04.2021





Розділ 6. Радянська модернізація України

Урок 21. Форсована індустріалізація

1. Прочитати параграф 28 


https://uahistory.co/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-byrneiko-standard-level/31.php

2. Переглянути:

1. https://youtu.be/T87IOYDtRY0

2. https://youtu.be/xiYfuBI_EtM

3. Виконати завдання:

1. Поясніть значення понять: індустріалізація, стахановський рух, соціалістичні змагання, п’ятирічний план, директивна економіка.

2. Складіть історичну довідку «Соціалістична індустріалізація».

3. Аргументовано доведіть або спростуйте думку: «Директивні методи керування є ефективними».

Відповіді надсилати:

Електронна адреса:  larapronchakova@gmail.com 

Viber   https://invite.viber.com/g2=AQBxgYiwUTqOVEs4hIIabi8bB035I8VFjf6vWqO3OIx42XSJDOzdk3sigyzLG5eK  


Розділ 6. Радянська модернізація України

Урок 22. Розкуркулення та насильницька колективізація

                                     

1. Прочитати параграф 24-25. 
Підручник з Історії України (рівень стандарту). 10 клас. Гісем О. В. - Нова програма


 2. Переглянути:


3. Дати відповіді на запитання:

1. Що таке колективізація? 2. Коли та за яких обставин було здійснено перехід до суцільної колективізації? 3. Де була створена перша МТС? 4. Якими були хронологічні межі Голодомору в Україні? 5. Що передбачало занесення села на «чорну дошку»? 6. Коли в Україні було завершено суцільну колективізацію? 7. Чому влада замовчувала про голод в Україні? 8. Із якою метою було запроваджено внутрішні паспорти?

9. Чим суцільна колективізація відрізняється від попередніх періодів соціалістичного реформування села? 10. Чому селянство чинило опір суцільній колективізації? 11. Чому більшовицька влада висунула гасло «ліквідація куркульства як класу»? До яких наслідків призвела така політика? 12. Чи були пов'язані між собою процеси індустріалізації та суцільної колективізації, чи вони просто збіглися в часі?

13. У чому полягала мета створення МТС? 14. Чому більшовицькі перетворення в сільському господарстві призвели до кризи сільськогосподарського виробництва? У чому вона проявилась?

15. Якими були підсумки та наслідки суцільної колективізації для України? Поясніть свою думку. 16. Проаналізуйте підсумки та наслідки суцільної колективізації в Україні як для сільського населення, так і для України загалом. Як ви вважаєте, чи відчуваємо ми вплив тогочасних подій сьогодні? Свою думку обґрунтуйте.

4.Виконати самостійні роботи:


Код доступу 2431892
            9883876
Потрібно  використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua

Виконати самостійні роботи до 3 квітня 2021

Відповіді надсилати:

Електронна адреса:  larapronchakova@gmail.com 

Viber   https://invite.viber.com/g2=AQBxgYiwUTqOVEs4hIIabi8bB035I8VFjf6vWqO3OIx42XSJDOzdk3sigyzLG5eK  









Немає коментарів:

Дописати коментар

Гз - 21 1/9 історія України

  07.12.21 Урок 11 Тема уроку:  Відносини Центральної Ради з Тимчасовим урядом. І Універсал Центральної Ради. Генеральний секретаріат. Волод...