Вт - 20 1/9
ПЛАН РОБОТИ
з предмета Історія України
зі здобувачами освіти
на період карантину
08.04.2021
ПЕРЕВІРТЕ СВОЇ ЗНАННЯ З РОЗДІЛУ V
(Потрібно письмово дати відповіді на запитання та виконати в зошитах завдання. Роботу необхідно відправити викладачу)
Назвіть: головні місця масових розстрілів, поховань жертв Голодомору та репресій національного, регіонального й локального рівнів.
Установіть: послідовність подій історії України 1921-1939 рр.
Покажіть на карті: регіони масового голоду 1921-1923 рр., Голодомору, індустріальні новобудови в УСРР, місця антибільшовицьких повстань. Поясніть терміни й поняття: комуністичний режим, сталінізм, директивна економіка, Великий терор, хлібозаготівлі, продрозкладка, розкуркулення, коренізація, українізація, Голодомор, геноцид, «розстріляне відродження», культ особи, соціалістичне змагання, УАПЦ, соціалістичний реалізм.
Схарактеризуйте: взаємозалежність між встановленням єдиновладдя Й. Сталіна, закріпленням однопартійності, переслідуванням і ліквідацією церкви та змінами в масовій свідомості людей; громадсько-політичну та/або мистецьку діяльність Олександра Довженка, Леся Курбаса, Василя Липківського, Християна Раковського, Миколи Скрипника, Миколи Хвильового, Олександра Шумського.
Визначте: причини, методи та наслідки ідеологізації національно-культурного життя в УРСР; мету зросійщення більшовиками України; різницю між художньо-стилістичними особливостями творів, написаних митцями «розстріляного відродження», й апологетами «соціалістичного реалізму»; причини та масштаби соціально-економічних перетворень радянського тоталітарного режиму, масових репресій, нищення української інтелігенції та політичної еміграції; особливості втягування російською владою України до складу СРСР; спроможність застосування норм Конституції «соціалізму, що переміг» у повсякденному житті радянської людини в УРСР; особливості української культури в 1921-1939 рр.
Поясніть: суть, засоби впровадження та наслідки НЕПу, політики коренізації, форсованої індустріалізації, насильницької колективізації та масових репресій; природу комуністичного тоталітарного режиму й особливості його встановлення в Україні; суперечності між комуністичним вченням і новою економічною політикою, доктриною інтернаціоналізму та політикою коренізації, розвитком індустрії та планованою індустріалізацією, кооперуванням і колективізацією, між дійсним і визначеним Конституцією 1937 р. державно-політичним статусом УРСР, пропагандистським ідеалом і реальним образом радянської людини.
Висловте судження: щодо оцінки голоду 1921-1923 рр., Голодомору та масових репресій як злочинів радянського тоталітарного режиму; правової оцінки Голодомору як геноциду українського народу.
Жива історія. Проведіть дослідження: яка подія з тих, що вивчали в цьому розділі, вплинула на життя вашої родини.
Підготуйте презентацію: «Радянський пропагандистський плакат: чи є правда?».
Поясніть ідею титульної сторінки розділу (с. 130), розробіть свій варіант оформлення.
Напишіть історичне есе за однією з тем (на ваш вибір):
• Агресивна мілітаризація ціною мільйонів життів: виправданню (не) підлягає;
• Права людини в умовах тоталітаризму: як тоталітаризм торкнувся життя моєї родини.
Виконати тести:
join.naurok.ua Код доступу 6486954
Завдання необхідно виконати до 09.04. до 22.00
Урок 38. Правовий статус українських земель у складі Польщі. Андрей Шептицький.
1. Переглянути відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=6XP-GqNKeAo
2. Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=lok-J-ZKqfM
3. Опрацювати матеріал підручника
https://uahistory.co/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-gisem-standard-level/28.php
Середній рівень
Відповіді надсилати:
Електронна адреса: larapronchakova@gmail.com
Viber https://invite.viber.com/g2=AQBxgYiwUTqOVEs4hIIabi8bB035I8VFjf6vWqO3OIx42XSJDOzdk3sigyzLG5eK
Розділ 5. ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД
Урок 39. Українські політичні організації. Євген Коновалець.
1. Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=p0ejCtl-Xc4
2. Опрацювати матеріал і дати відповіді на запитання
https://uahistory.co/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2018-byrneiko-standard-level/39.php
3. Виконати завдання:
1. Якими легальними методами українці відстоювали свої права?
2. Яка українська політична партія була найвпливовішою? Чому?
3. Визначте причину й сутність політики нормалізації.
4. Коли та з якою метою було засновано Українську військову організацію (УВО)?
5. Коли створена ОУН? Хто став її лідером?
6. Які форми боротьби застосовували члени ОУН?
7. Поясніть значення понять: нормалізація, УВО, УНДО, ОУН, УСРП, КПЗУ.
8. «ОУН — це терористична організація чи об’єднання українських націоналістів?».Займіть позицію. Наведіть аргументи.
9. Складіть таблицю «Українські політичні партії Західної України»:
Назва партії; Рік створення; Лідери; Програмні цілі та діяльність
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Фільм «Хто такий Степан Бандера? Част. 1»
https://www.youtube.com/watch?v=EasJwjzwTJI
4. Виконати тести:
join.naurok.ua Код доступу 2743072
Завдання необхідно виконати до 07.04. до 22.00
Відповіді надсилати:
Електронна адреса: larapronchakova@gmail.com
Viber https://invite.viber.com/g2=AQBxgYiwUTqOVEs4hIIabi8bB035I8VFjf6vWqO3OIx42XSJDOzdk3sigyzLG5eK
Немає коментарів:
Дописати коментар