Е - 19 1/9
ПЛАН РОБОТИ
з предмета Історія України
зі здобувачами освіти
на період карантину
12.04.2021
1. Переглянути відеоурок:
2. Переглянути відео:
3. Опрацювати матеріал підручника
https://uahistory.co/pidruchniki/danilenko-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/28.php
4. Виконати контрольну роботу,
відкривши посилання: join.naurok.ua Код доступу 3630240
Завдання необхідно виконати до 14 квітня 22:00 5. Дати відповідь на запитання:1. Синхронізуйте події: проведення Другого Курултаю кримськотатарського народу; відновлення Кримської АРСР; проведення референдуму в Криму; проведення референдуму в УРСР; спроба державного перевороту в СРСР.
2. Які мотивації для створення в Криму автономії існували? Хто їх висловлював? Чиї інтереси було проігноровано під час проведення референдуму в Криму? Аргументуйте.
3. «Автономія Кримській області України в 1991 р. була надана за історичними та географічними ознаками, а не за етнічними. Тому Автономна Республіка Крим створена як територіальна автономія в складі України, а не національно-територіальна... На наш погляд, термін «відновлення» не зовсім відповідає дійсності... З дня прийняття законодавчих актів, які скасували Кримську АРСР, у Криму докорінно змінилася соціально-політична, економічна обстановка, етнонаціональний склад населення. Тому мову можна вести не про відновлення, а про створення автономії» (В. Велігодський, історик). Прокоментуйте позицію дослідника.
4. Складіть план про особливості участі кримськотатарського населення у громадсько-політичному житті Криму.
5. Сформулюйте своє розуміння проблеми: чому українська політична еліта не скористалася можливістю налагодити тісну співпрацю з кримськими татарами?
6. Схарактеризуйте передумови державного перевороту в СРСР у серпні 1991 р. та ставлення політичної еліти України до ситуації.
7. Які події поглиблювали суверенітет України? Які соціальні групи брали участь у цих процесах?
1. Переглянути відеоурок:
2. Переглянути відео:
3. Опрацювати матеріал підручника
https://uahistory.co/pidruchniki/danilenko-ukraine-history-11-class-2019-standard-level/28.php
4. Виконати контрольну роботу,
відкривши посилання: join.naurok.ua Код доступу 3630240
Завдання необхідно виконати до 14 квітня 22:001. Синхронізуйте події: проведення Другого Курултаю кримськотатарського народу; відновлення Кримської АРСР; проведення референдуму в Криму; проведення референдуму в УРСР; спроба державного перевороту в СРСР.
2. Які мотивації для створення в Криму автономії існували? Хто їх висловлював? Чиї інтереси було проігноровано під час проведення референдуму в Криму? Аргументуйте.
3. «Автономія Кримській області України в 1991 р. була надана за історичними та географічними ознаками, а не за етнічними. Тому Автономна Республіка Крим створена як територіальна автономія в складі України, а не національно-територіальна... На наш погляд, термін «відновлення» не зовсім відповідає дійсності... З дня прийняття законодавчих актів, які скасували Кримську АРСР, у Криму докорінно змінилася соціально-політична, економічна обстановка, етнонаціональний склад населення. Тому мову можна вести не про відновлення, а про створення автономії» (В. Велігодський, історик). Прокоментуйте позицію дослідника.
4. Складіть план про особливості участі кримськотатарського населення у громадсько-політичному житті Криму.
5. Сформулюйте своє розуміння проблеми: чому українська політична еліта не скористалася можливістю налагодити тісну співпрацю з кримськими татарами?
6. Схарактеризуйте передумови державного перевороту в СРСР у серпні 1991 р. та ставлення політичної еліти України до ситуації.
7. Які події поглиблювали суверенітет України? Які соціальні групи брали участь у цих процесах?
Відповіді надсилати:
Електронна адреса: larapronchakova@gmail.com
Viber https://invite.viber.com/g2=AQBxgYiwUTqOVEs4hIIabi8bB035I8VFjf6vWqO3OIx42XSJDOzdk3sigyzLG5eK
Розділ 4. ВІДНОВЛЕННЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ
Урок 31. Акт проголошення незалежності України. Референдум і вибори Президента України 1 грудня 1991 р. Леонід Кравчук. Розпад СРСР. Міжнародне визнання України.
1. Переглянути відеоурок:
2. Переглянути відео:
4. Виконати контрольну роботу,
відкривши посилання: join.naurok.ua Код доступу 9043702
Завдання необхідно виконати до 14 квітня 22:00
5. Дати відповідь на запитання:
- 1. Якими були результати всесоюзного референдуму 17 березня 1991 р.? 2. Коли відбулася спроба державного перевороту в СРСР? 3. Хто входив до складу ДКНС? Якою була мета заколотників? 4. Якою була реакція на заколот в Україні? 5. Коли було прийнято Акт проголошення незалежності України? 6. Хто став першим Президентом України?
- 7. Чому заколотники ДКНС не мали підтримки населення? Чи можна стверджувати, що заколот став каталізатором проголошення незалежності України? 8. Як було проголошено незалежність України? У чому полягає історичне значення цієї події? 9. Із якою метою було проведено референдум 1 грудня 1991 р.? Яким був його результат?
- 10. Визначте причини розпаду СРСР. Складіть тези.
- 11. Згадуючи події проголошення незалежності України, депутат В. Яворівський зазначав: «Ситуація була дуже гострою. Суспільство було налаштовано проти них, тож багато комуністів проголосували за незалежність саме через страх». Чи згодні ви з такою точкою зору? Обґрунтуйте свою думку.
Відповіді надсилати:
Електронна адреса: larapronchakova@gmail.com
Viber https://invite.viber.com/g2=AQBxgYiwUTqOVEs4hIIabi8bB035I8VFjf6vWqO3OIx42XSJDOzdk3sigyzLG5eK
Немає коментарів:
Дописати коментар