вівторок, 13 квітня 2021 р.

К - 20 1/9. Підготовка до ЗНО. Історія України

 К - 20 1/9

ПЛАН РОБОТИ

з предмета Підготовка до ЗНО. історія України

зі здобувачами освіти 

на період карантину 

13.04.2021




Розділ 17. Культура України в ІІ пол. ХІХ – на поч. ХХ ст.


 Урок 32. Основні напрямки розвитку української культури в ІІ пол. ХІХ – на поч. ХХ ст

1. Переглянути відеоурок:

https://youtu.be/YbdbGutzZKM

2. Переглянути відео:

https://youtu.be/5c_8J3QSDvY

3. Прочитати матеріал і дати відповіді на запитання:

https://uahistory.co/pidruchniki/ukraine-history-9-class-2017-burnejko/37.php

https://uahistory.co/pidruchniki/ukraine-history-9-class-2017-burnejko/38.php

1. Поясніть значення понять: урбанізація, емансипація, реалізм, модернізм, корифеї українською театру.

2. Підготуйте повідомлення про розвиток української освіти під час модернізаційних процесів.

3. Доведіть твердження: «Українські вчені підняли вітчизняну науку до світового рівня».

4. Складіть історичну довідку про українські видавництва.

5. Заповніть таблицю «Українська культура у другій половині XIX — на початку XX ст.».

Галузь культури

Визначні представники

Здобутки/назви творів

 Відповіді надсилати:

Електронна адреса:  larapronchakova@gmail.com 

Viber   https://invite.viber.com/g2=AQBxgYiwUTqOVEs4hIIabi8bB035I8VFjf6vWqO3OIx42XSJDOzdk3sigyzLG5eK  


Розділ 18. Українські землі у складі Російської імперії на поч. ХХ ст.

Урок 33. Національно-визвольний рух у роки російської революції 1905-1907рр.

1. Переглянути відеоурок: 

https://youtu.be/JGWTDZNuCC8

2. Переглянути відео:

https://youtu.be/ygwv0pfleI0

3. Опрацювати матеріал і дати відповіді на запитання

https://uahistory.co/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2010-reent/3.php

https://uahistory.co/pidruchniki/ukraine-history-10-class-2010-reent/4.php

4. Виконати завдання:

1. Назвіть головні ознаки політичного етапу українського визвольного руху.

2. Розкажіть про діяльність неукраїнських партій і рухів.

3. Розкрийте абревіатури: РУП; УНП; УСДРП; УДП; УРП.

4. Схарактеризуйте погляди М. Міхновського.

5. Складіть історичний портрет інтелігента - представника українського визвольного руху початку XX ст.

6.Складіть хронологічну таблицю «Революційні виступи в армії та на флоті».

7. П. Матюшенко, П. Шмідт, Б. Жадановський. Хто ці історичні постаті? Розкажіть про них.

8. Назвіть основні положення Маніфесту 17 жовтня.  Прокоментуйте спогади Є. Чикаленка про проголошення Маніфесту 17 жовтня.

9. Які наслідки для розвитку українського культурно-національного руху мало проголошення Маніфесту 17 жовтня?

10. Уявіть, що ви були депутатами І та II Державних дум. Вам треба написати звіт про діяльність української громади. Проаналізуйте подію за таким алгоритмом:

а) історичні передумови скликання Державної думи;

б) склад українських депутатів та позиції, які вони займали;

в) які питання обговорювалися? Які рішення було прийнято?

г) яке значення прийняті рішення мали для подальшого розвитку українських земель?

11. Революція 1905-1907 рр. дала чимало повчальних уроків. Як ви вважаєте, про які уроки йдеться? Оцініть сутність змін, що відбулися в Україні в результаті революції.

5. Виконати тести:

join.naurok.ua Код доступу  5373750


Завдання необхідно виконати до  14.04. до 22.00

Відповіді надсилати:

Електронна адреса:  larapronchakova@gmail.com 

Viber   https://invite.viber.com/g2=AQBxgYiwUTqOVEs4hIIabi8bB035I8VFjf6vWqO3OIx42XSJDOzdk3sigyzLG5eK  


Немає коментарів:

Дописати коментар

Гз - 21 1/9 історія України

  07.12.21 Урок 11 Тема уроку:  Відносини Центральної Ради з Тимчасовим урядом. І Універсал Центральної Ради. Генеральний секретаріат. Волод...